Tuesday 18 June 2013

JOB VACANCY.

Alhamdulillah.Secara rasminya saya dah habis studyyyyy.Yeahhhhhhh yeahhhhhhh !!!! Lapang dada saya.Semuanya dah selesai dan sekarang sayalah PENGANGGUR TERHORMAT.hihi.Mak ade jugak tnye saya taknak keje ke sementara nak tunggu panggilan keje dkt PPUM.Saya nak cuma saya taktau nak keje ape.Saya taknak bebankn badan dgn kepala saya lagi.cukuplah 3 tahun tu.Saya nak berehat sepuas-puasnya sekarang nie.If saya nk carik part time job,saya nk carik part time job yang FUN and RELAX.So,dkt kepala nie dh planning mcm2 keje seperti . . 


HIJAB MODEL.


RADIOGRAPHER.


CAKE MAKER.


PHOTOGRAPHER.

Kesemua job list diatas adalah job yang sangat-sangatlah saya minati kerana sebahagian daripadanya dah sebati dalam jiwaku yang rapuh ini.hehe.Kenape?Tak percaya?Mari saya buktikan ! hoho.

Jenggggg jengggg jengggg !!!

ME IN MODELLING.


Emmm.Mungkin model untuk iklan makanan kot.haha.

ME IN MEDICAL TEAM.


Actually,I am Bio-medical imaging student.So,no wonderlh saya nk jadik radiographer kn.Bukan setakat part time,full time tu yang saya kejarkan. :D

ME AS A CAKE MAKER.


Haha.mungkin bukan.Saya minat tengok dalam tv jea.hihi.

ME AS A PHOTOGRAPHER.


Saya minat sangat ambik gambar.Insyaallah,next post saya akan tunjukkan gambar2 yang pernah saya hasilkan. ^ ^

Jadi,inilah impian part time job saya.Insyaallah,ade rezeki dapatlah salah satu job dream saya tu.Amin. (:


                                                                                                                         LOVE NIA !









No comments:

Post a Comment